دانلود جدیدترین نرم افزارهای کامپیوتر و گوشی
دانلود جدیدترین نرم افزارهای کامپیوتر و گوشی

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:بابیالون جدید ,دانلود babylon 10 با کرک,دانلود آخرین نسخه نرم افزار بابیلون کرک شده, دانلود بابيلون, دانلود بابیلون, دانلود بهترین نرم افزار مترجم متن, دانلود جدیدترین ورژن بابیلون, دانلود ديكشنري Babylon 10, دانلود دیکشنری, دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی, دانلود نرم افزار بابیلون, دانلود نرم افزار تبدیل متن انگلیسی به فارسی, دانلود نرم افزار ترجمه متن فارسی به انگلیسی, دانلود نرم افزار مترجم متن, دانلود نسخه جدید Babylon, دانلود نسخه کامل Babylon, دانلود ورژن جدید بابیلون, دانلود کرک Babylon v10, دانلود کرک دیکشنری بابیلون, نسخه جدید بابیلون,
ارسال توسط ایوب احمدی

Yahoo! Messenger پرطرفدارترین و محبوب ترین نرم افزار چت با کامپیوتر می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که این نرم افزار فوق العاده را نشناسد.

اگر برای یک بار از این پیام رسان استفاده کنید ، قطعا یکی از طرفدارای پروپا قرص آن می شوید به دلیل داشتن امکانات فوق العاده نظیر :

- شکلک های بسیار زیبا برای جواب طرف مقابل

- اتاق های چت مختلف برای هر کشور

- اشتراک گذاشتن عکس

- ارتباط با شخص مقابل از طریق وبکم

- ارتباط صوتی با طرف مقابل با کیفیتی عالی

- چالش دوستان خود به بازی های کلاسیک یاهو در پنجره ی مسنجر

- انتخاب آواتار دلخواه برای آی دی خود

- پوسته های متعدد گرافیکی و جالب

- تبادل پیام های متنی با چند نفر به صورت همزمان

در این ورژن که امروز درsoftkade برای دانلود قرار داده ایم برخی از قسمت ها بهبود یافته اند و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را دانلود کنید .

 دانلود رایگان نسخه جدید Yahoo! Messenger 11.5.0.228

download دانلود

size حجم فایل : ۱۷.۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : softkade.lxb.ir 





تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:برنامه چت با دوستان Yahoo Messenger , برنامه ی Yahoo! Messenger 11,5,0,228 , داملود ورژن نهایی Yahoo Messenger , دانلود Yahoo Messenger با لینک مستقیم , دانلود Yahoo! Messenger 11,5,0,228 , دانلود آخرین ورژن Yahoo Messenger , دانلود برنامه چت Yahoo Messenger , دانلود رایگان Yahoo! Messenger 11,5,0,228 , دانلود ورژن 2012 مسنجر Yahoo Messenger , دانلود یاهو مسنجر جدید 2012 , دانلود یاهومسنجر 2012 , مسنجر Yahoo! Messenger 11,5,0,228 , نرم افزار قدرتمند چت Yahoo Messenger , نرم افزار مسنجر Yahoo Messenger , نرم افزار چت Yahoo Messenger , نسخه 2012 مسنجر Yahoo Messenger , نسخه 2012 مسنجر Yahoo! Messenger 11,5,0,228 , نسخه جدید Yahoo! Messenger 11,5,0,228 , ورژن جدید Yahoo! Messenger 11,5,0,228,
ارسال توسط ایوب احمدی